در حال بارگذاری ...
در میان استقبال مخاطبان

 نمایش «وست» در شهرستان سردشت اجرا شد

 نمایش «وست» اثری مشترک از گروه بوطیقای سردشت و یکین بانه به نویسندگی و کارگردانی سوران احمدی روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در استان آذربایجان‌غربی به نقل از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان سردشت نمایش «وست» اثری مشترک از گروه بوطیقای سردشت و یکین بانه به نویسندگی و کارگردانی سوران احمدی. از ۶ الی ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ در میان استقبال مخاطبان سردشتی در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان به اجرا در آمد. این نمایش  به موضوع خانواده و تاثیر آنها در ازدواج فرزندانشان می‌پردازد،  تا این امر با آگاهی انجام شود و سرکوب کردن ناعادلانه علایق قشر جوان را در قالب تئاتر نشان می‌داد.
این اثر پیشتر توانسته بود در جشنواره منطقه‌ای «ئافرت» خوش بدرخشد و موفق  به دریافت تقدیر کارگردانی  و برگزیده در بخش طراحی صحنه توسط سوران احمدی شود. همچنین شوگار خضری در بخش بازیگری کاندید شده بود.
هیمن خضری ، سارا یوسفی ، شوگار خضری ، کیانا نقشبندی ، آیسان حسینی ، هیدی محمودی ، نیما سلطانی ، سمیرا یوسفی ، کانی رشیدپور ، روژان اسماعیلی ، اردلان یوسفیان ، زانیار عثمانی ، بهاالدین رسولی ، محمد علیزاده ، ژیار بردبار از بازیگران این اثر هستند و سایر عوامل اجرای نیز عبارتند از: نور و موسیقی : سمکو رسولی، پویا فقیهی. همچنین: فرزاد خضری ، سارینا یوسفی ، دیانا نقشبندی و اردیان عطاری از دیگر عوامل این نمایش بودند.




نظرات کاربران